Kundeservice    /    FAQ
Følg

Hvordan returnerer jeg varer?

Produktet skal returneres i den stand du mottok det og ubrukt.

Du skal pakke inn produktet slik at det ikke vil ta skade under frakt tilbake til oss. Emballasje og merkelapper skal være intakt. Skoesker skal ikke brukes som sendingsesker, men pakkes inn, slik at de ikke er tapet eller skrevet på.

Vi forstår at man skal kunne prøve produktet før man returnerer det, og i enkelte tilfeller må man da åpne plastpose eller lignende. Skaden på emballasjen skal være så minimal som mulig i disse tilfellene og vi vurderer om det vil påvirke salgbarheten i de tilfeller det har oppstått skader på emballasje.

Send i retur med returlappen:

Da du mottok ordren din, så lå det en returlapp med i pakken. Ved benyttelse av denne, så vil det bli trukket 89 kr fra returen din. Denne returlappen koster altså 89 kr og er derfor vesentlig billigere enn kjøp av samme produkt på postkontoret. Du har sporing med denne returlappen og er dermed også forsikret hvis det skulle skje noe med pakken din under transport.

Slik gjør du:

  1. Fest returlappen på pakken som skal i retur.
  2. Ta bilde av sporingsnummeret under strekkoden, slik at du kan spore sendingen senere.
  3. Lever pakken på postkontoret.
  4. Vent på at vi behandler og refunderer for returen

Legg ved ordrenummeret i tillegg til informasjon om du vil ha pengene refundert tilbake til deg eller som et gavekort.

Les mer om returlappen og hvordan den benyttes her.

OBS: Vi kan ikke motta forsendelser sendt med oppkrav. Disse vil ikke bli hentet ut.

Ønsker du å bytte til annet produkt eller størrelse? Les hvordan her

Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Artikkelen er stengt for kommentarer.
Levert av Zendesk