Kundeservice    /    FAQ
Følg

Hvordan reklamerer jeg på et produkt?

Slik gjør du:

  1. Send mail med bilde av produktet og skaden + en kort forklaring til support@unisportstore.no
  2. Du mottar en kode som du skal bruke når du sender produktet inn til oss, dette er en unik kode som du er avhengig av for at vi skal kunne behandle reklamasjonen når den kommer inn til oss. OBS! Det kan være tilfeller hvor produktet ikke skal sendes inn til oss, men hvor vi har andre løsninger hvis det er en reklamasjon, eller hvis det ikke er en reklamasjon.
  3. Send produktet inn til oss med returlappen som lå med i pakken ved mottak og legg ved ordrenummeret fra bestillingen.*
  4. Vi behandler reklamasjonen innen 24 timer etter vi har mottatt informasjon om denne og du får en mail fra oss når reklamasjonen er behandlet.

*Hvis du ikke fremdeles har returlappen, så skal du be om å få en sendt til deg når du snakker med oss om reklamasjonen. En returlapp koster 89 kr hvis reklamasjonen ikke blir godkjent, men er gratis hvis reklamasjonen godkjennes.

 

Hvorfor skal jeg kontakte dere først?

Du mottar en unik kode for din reklamasjon og denne er du avhengig av for at vi skal kunne behandle reklamasjonen din korrekt når den kommer til oss.

Når du har vært uheldig og det har oppstått en feil eller en skade på produktet ditt, så skal du kontakte oss på mail med et bilde av produktet og skaden. Dette er ønskelig fordi vi da kan starte reklamasjonsprosessen allerede før varen kommer i retur til oss. Du unngår også å sende noe i retur som viser seg å ikke være en reklamasjon likevel. Her skal du også be om en returlapp, hvis du ikke allerede har en.

 

Evt. Returadresse:

Unisport
Bring Warehousing AS
Terminalen 4 – Port 35
3414 Lier
Norge

Kan jeg velge et annet produkt ved godkjent reklamasjon? Les mer her.

Var denne artikkelen nyttig?
1 av 1 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Artikkelen er stengt for kommentarer.
Levert av Zendesk