Kundeservice    /    FAQ
Følg

Hvordan reklamerer jeg på et produkt?

Slik gjør du:

  1. Send mail med bilde av produktet og skaden + en kort forklaring til support@unisportstore.no
  2. Vi informerer om at du kan sende inn varen eller om det er annen løsning.
  3. Send produktet inn til oss med returlappen som lå med i pakken ved mottak og legg ved ordrenummeret fra bestillingen.*
  4. Vi behandler reklamasjonen innen 24 timer etter vi har mottatt beskjed om denne og du får en mail fra oss når reklamasjonen er behandlet.

*Hvis du ikke fremdeles har returlappen, så skal du be om å få en sendt til deg når du snakker med oss om reklamasjonen. En returlapp koster 89 kr hvis reklamasjonen ikke blir godkjent, men er gratis hvis reklamasjonen godkjennes.

 

Hvorfor skal jeg kontakte dere først?

Når du har vært uheldig og det har oppstått en feil eller en skade på produktet ditt, så skal du kontakte oss på mail med et bilde av produktet og skaden. Dette er ønskelig fordi vi da kan starte reklamasjonsprosessen allerede før varen kommer i retur til oss, og du unngår å sende noe i retur som viser seg å ikke være en reklamasjon likevel. Her skal du også be om en returlapp, hvis du ikke allerede har en.

 

Evt. Returadresse:

Unisport AS
Pb. 19
4855 Froland
Norge

Kan jeg velge et annet produkt ved godkjent reklamasjon? Les mer her.

Var denne artikkelen nyttig?
1 av 1 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Artikkelen er stengt for kommentarer.
Levert av Zendesk