Kundeservice    /    FAQ
Følg

Jeg har ikke fått de produktene jeg har bestilt, hva gjør jeg?

Hvis du har vært så uheldig at vi har sendt deg feil produkt eller størrelse, så vil vi gjerne høre fra deg slik at vi kan rette dette med en gang. Du skal ikke bruke de produktene som er feil, da vi skal ha disse produktene i retur til oss.

Feil på produktet?

Hvis det er en skade eller en feil på produktet, så vil vi også høre fra deg så raskt som mulig og før produktet blir tatt i bruk. Vi ønsker at du kontakter oss på mail slik at du kan legge ved et bilde av feilen på produktet, på denne måten kan vi behandle saken din raskere. Hvis dette ikke er mulig, så vil vi uansett høre fra deg, slik at vi kan løse problemet raskest mulig.

Se kontaktinformasjon og åpningstider her.

Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Artikkelen er stengt for kommentarer.
Levert av Zendesk